szt. /

Kategorie

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu:

telefon: 32 260 10 00
tel kom.: 503 020 025
GG: 3225835
sklep@smerfusie.pl

zobacz więcej

Producenci

W naszym sklepie znajdziesz produkty renomowanych firm:

wszyscy producenci

Prezent

Reklamacje

Adres do wysyłki reklamacji i zwrotów:

VIKMAR
ul. Majakowskiego 37
41-300 Dąbrowa Górnicza

Dla pewności skontaktuj się z Nami przed wysyłką towaru:
pod numerem telefonu: 0
32 260 10 00 lub adresem e-mail: sklep@smerfusie.pl

REKLAMACJE

Jeśli masz zastrzeżenia co do funkcjonowania sprzętu zakupionego w Naszym sklepie wyślij go na Nasz adres podany powyżej.

Paczka reklamacyjna powinna zawierać:

  • reklamowany towar
  • oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • oryginalna karta gwarancyjna (z datą zakupu, pieczęcią firmową oraz podpisem sprzedawcy)
  • dokładny opis uszkodzenia i Państwa rozszczenia gwarancyjne

Należy pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki, bowiem nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe podczas transportu od klienta do serwisu.

Dostarczenie towaru do serwisu odbywa się zawsze na Państwa koszt.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Nas za pobraniem.

Od czasu dostarczenia towaru na serwis usterki będą usuwane w ciągu 30 dni.

Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt.

W przypadku reklamacji wymagającej odesłanie towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący.

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Podstawowym warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest jego idealny stan: produkt jest nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu oraz kompletny.

Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają zwrot towaru.

W celu szybkiego rozpatrzenia Państwa zwrotu prosimy:

  • dołączyć kartkę z opisem rozszczeń i powodu zwrotu towaru;
  • towar odesłać na Nasz adres podany na górze tej strony;

Paczka zwrotna powinna zawierać:

  • zwracany towar
  • oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • oryginalną kartę gwarancyjną - jeśli została wydana (z datą zakupu, pieczęcią firmową oraz podpisem sprzedawcy)
  • kartkę z opisem i powodem zwrotu towaru

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana wartość pieniężna odsyłanego towaru wynikająca z zamówienia, nie zwracane są natomiast koszty wysyłek.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Nas za pobraniem.
 
Po przyjęciu zwrotu towaru przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.

Pieniądze zostają przekazane:

  • na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu
  • przekazem pocztowym, jeśli taką opcję wybrał klient bądź jeśli nie zostało podane konto bankowe (odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego, minimum 8,50 zł).

Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający rachunku bądź pisma reklamacyjnego, zabrudzony lub uszkodzony), będzie odesłany na koszt klienta.
 
Opakowanie ozdobne jest usługą - nie podlega zwrotowi. W przypadku zwrotu, bądź wymiany towaru, prosimy nie odsyłać opakowania ozdobnego.

W przypadku wymiany towaru na inny koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do Nas towaru lub przelać nam na konto bankowe. W przeciwnym wypadku wymieniany towar zostanie wysłany za pobraniem.

W przypadku zwrotu lub dopłaty należności wyniakającej z różnicy cen towarów zostaną Państwo poinformowani telefonicznie bądz drogą meilową.

Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez sklep Smerfusie.pl pokrywa sprzedawca.